Abri reclame is een vorm van reclame die gebruikt wordt bij een bushalte. Abri reclame is een ideale manier om reclame te maken voor uw bedrijf. Niet alleen omdat de dagelijks tientallen tot honderden mensen bij een bushalte staan, maar ook omdat mensen die een bushalte passeren in aanmerking komen met de abri reclame.
Overal zichtbaar met abri reclame
Met het inzetten van een abri reclame bent u overal zichtbaar. In het centrum, in- en uitvalswegen van snelwegen, NS stations, overal komt u deze objecten tegen. Met van binnenuit verlichte posterformaat van 2m2 bent u 24/7 optimaal zichtbaar. Ideaal om snel een groot bereik te realiseren hetzij actiematig of langdurig opbouw van uw merk, product of dienst. C10 Media denkt graag met u mee over uw campagne, van A tot Z.
- Lokaal, regionaal en landelijk inzetbaar
- Snelle bereiksopbouw
- 24/7 zichtbaar op 2m2 posterformaat
- Voor ieder budget een passend pakket
- Wekelijks inzetbaar
- Doelgroepnetwerken
- Het enige medium wat je niet kunt uitzetten en waar je niet omheen kan.


Toiletreclame: andere vorm van Out of Home media
Abri reclame in de bushalte is effectief, maar dit geldt ook zeker bij toiletreclame. Toiletreclame kunt u tegenwoordig overal aantreffen. De reclamepanelen met het formaat A3 zijn uiterst zichtbaar gepositioneerd. In bioscopen, horeca, scholen, winkelcentra en kantoren. Mogelijkheden voor o.a. samplingacties, spiegelstikkers en geluidsmodules. Ideaal om o.b.v. maatwerk lokaal, nationaal,regionaal en lokaal uw doelgroep te bereiken en te verleiden tijdens het uitgaan.
- 1:1 contact
- Segmentatie mogelijk op m/v en doelgroep
- Optimaal bereik bij de jongere doelgroep
Schoolboards: reclame maken in een educatieve omgeving
Wilt u scholieren en/of studenten bereiken, dan zijn schoolboards de ideale reclamemiddelen om een groot bereik te realiseren onder uw doelgroep. De schoolboards zijn geplaatst op druk bezochte locaties zoals de aula, kantine en centrale hal. Alle schoolboards zijn voorzien van een interactieve tag met NFC chip en QR code. De schoolboards zijn selectief inzetbaar op opleidingsniveau en geografisch. Uitingen voor tabak, alcohol en politieke partijen zijn niet toegestaan. Aanstootgevende teksten en/of foto’s worden geweigerd.
- Jongerenmedium met impact
- Doelgroep scholieren 12-49 jaar
VMBO, MAVO, HAVO, WVO, MBO, HBO, Universitair
- Circa 850.000 scholieren, (60% van het totaal)
Wilt u meer weten over abri reclame, toiletreclame of schoolboards? Neem dan snel contact op en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.

