Wat houdt out of home media in? Wie zijn of haar bedrijf onder de aandacht wil brengen bij de doelgroep, kan dit op verschillende manieren doen. Dit kan door middel van het inzetten van traditionele reclamekanalen of door middel van buitenreclame. Out of home media is een andere benaming voor alle vormen van buitenreclame.

Out of home media: een korte introductie
Out of home media zijn reclamemiddelen die in de buitenlucht gebruikt worden om uw bedrijf op de kaart te zetten. Denk hierbij aan posters die op openbare plakplaatsen hangen, maar ook aan reclameborden langs de snelweg en reclameposters in bushokjes. Alle reclame die in de openbare ruimte wordt opgehangen, valt onder de noemer out of home reclame. Gaat het om reclame in uw eigen bedrijfspand of in een ander (overdekt) pand, dan is dit geen vorm van outdoor reclame.
De kracht van buitenreclame
Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om buitenreclame in te zetten om hun bedrijf op de kaart te zetten en dit is niet voor niets. Buitenreclame is niet alleen opvallend, maar heeft ook een groot bereik. Plaatst u bijvoorbeeld een groot reclamebord langs de snelweg, dan heeft dit bord een groot bereik onder de vele automobilisten die iedere dag langs het bord rijden. Gebruikt u een poster in het bushokje, dan is het bereik het totale aantal mensen dat dit bushokje tijdens uw campagne bezoekt. In de openbare ruimte is het bereik doorgaans veel groter dan het bereik in een specifiek pand of bij een specifiek evenement, waardoor u uw bedrijfsdoelen gemakkelijker kunt behalen.


Outdoor reclame inzetten voor uw bedrijf
Wilt u outdoor reclame inzetten voor uw bedrijf? Aan de hand van een mediastrategie maken wij een op maat gemaakte mediaplan voor uw bedrijf zodat de juiste out of home reclame wordt ingezet. Bent u overtuigd van de voordelen van outdoor reclame en wilt u out of home reclamemiddelen inzetten voor uw bedrijf? Neem dan snel contact op en ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.
Recente campagnes
