Digital Out of Home: het massamedium voor een groot bereik.
Narrowcasting
Narrowcasting is een effectieve vorm Digital Out of Home reclame om uw doelgroep bereiken. De doelgroep wordt bereikt door middel van digitale informatie/advertentiesystemen. Wilt u een actie communiceren of informatie overbrengen? Dan zijn de digitale informatieschermen geschikt om gericht uw doelgroep te bereiken. Deze kan bestaan uit reclameboodschappen, maar kan ook een informatief karakter hebben. Het is een digitale versie van reclame.
Snel en kort informeren van klant en bezoeker
Communiceren met gerichte doelgroep
Ideaal voor productpresentatie
Branchegericht
Aanbiedingen communiceren
Doelgroepnetwerken
Infotainment
Winkelcentra Digital Out of Home
Ook winkelcentra behoort tot één van de opties van Digital Out of Home. Dit netwerk bestaat uit circa 125 winkelcentra, die wekelijks door miljoenen mensen bezocht worden. Hier kunt u maximale exposure voor uw merk creëren en direct de actieve shopper bereiken. Ideaal als u de consument vlak voor het aankoopmoment wilt bereiken.
Landelijke spreiding
In winkelcentra
Doelgroep shoppers
Point of sale
Analoog en digitaal

Triple Digital – Reclame langs de snelweg
De Reclamemast ‘Triple Digital’ is een effectieve vorm van reclame langs de snelweg en is wellicht een zeer bekende vorm van Digital Out of Home reclame. De Triple Digital is gelegen aan de A16 in Rotterdam en garandeert optimale zichtbaarheid langs de snelweg en vanaf de Maasboulevard. De Triple Digital heeft drie zijden met LED-schermen van maar liefst 100m2. De advertentieruimte op de Triple Digital wordt zowel als Full Ownership verkocht als in een loop van 24 seconden, waarin de adverteerder 6 seconden zichtbaar is. Als adverteerder kan je jouw boodschap met één of meerdere, statische of dynamische uitingen communiceren.
Groot bereik
Hoge impact door groot formaat
Mogelijkheid tot Full Ownership
Kwalitatieve uitstraling
Strategische locaties
360.000 passanten per dag
Digitale reclameschermen – effectieve vorm van Digital Out of Home
De digitale reclameschermen staan op high traffic – en A-locaties in o.a. Rotterdam. De grootformaat LED schermen, digitale Abri’s en Landscapes zorgen voor impactvolle en effectieve campagnes met een hoog bereik en snelle bereiksopbouw. Met schermformaten tot ruim 60 m2 is zichtbaarheid gegarandeerd. Door optimaal gebruik te maken van bewegend beeld ontsnapt de creatie geen moment aan de aandacht van de doelgroep.
Voor deze vorm van Digital Out of Home reclame zijn commercieel interessante doelgroepen: 20-49 jaar, 20-34 jaar en Boodschappers 20-49. De doelgroep wordt op het juiste moment, dicht bij het point-of-sales aangesproken. Als u kiest voor deze vorm van Digital Out of Home reclame zijn er diverse inkoop mogelijkheden, van zeer specifieke geografische targeting tot een brede inzet. Zo wordt uw boodschap in ons Forenzen pakket dagelijks onder de aandacht gebracht van werkend en studerend Nederland.
Digital Out of Home is het enige overgebleven massamedium
Afmeting tot wel 60 m2, dat met bewegend beeld voor enorme impact zorgt
Dicht bij het aankoopmoment
Creatieve inzet
24/7 bewegend beeld
Wilt u meer weten over de verschillende vormen van Digital Out of Home? Maak dan snel een vrijblijvende afspraak.

