Digital out of home

Digital Out of Home: het massamedium voor een groot bereik.

Narrowcasting

Narrowcasting is een effectieve vorm Digital Out of Home reclame om uw doelgroep bereiken. De doelgroep wordt bereikt door middel van digitale informatie/advertentiesystemen. Wilt u een actie communiceren of informatie overbrengen? Dan zijn de digitale informatieschermen geschikt om gericht uw doelgroep te bereiken. Deze kan bestaan uit reclameboodschappen, maar kan ook een informatief karakter hebben. Het is een digitale versie van reclame.

  • Snel en kort informeren van klant en bezoeker

  • Communiceren met gerichte doelgroep

  • Ideaal voor productpresentatie

  • Branchegericht

  • Aanbiedingen communiceren

  • Doelgroepnetwerken

  • Infotainment

Maak eens een vrijblijvende afspraak

Winkelcentra Digital Out of Home

Ook winkelcentra behoort tot één van de opties van Digital Out of Home. Dit netwerk bestaat uit circa 125 winkelcentra, die wekelijks door miljoenen mensen bezocht worden. Hier kunt u maximale exposure voor uw merk creëren en direct de actieve shopper bereiken. Ideaal als u de consument vlak voor het aankoopmoment wilt bereiken.

  • Landelijke spreiding

  • In winkelcentra

  • Doelgroep shoppers

  • Point of sale

  • Analoog en digitaal

Maak eens een vrijblijvende afspraak
c10media Winkelcentra reclame

Triple Digital – Reclame langs de snelweg

De Reclamemast ‘Triple Digital’ is een effectieve vorm van reclame langs de snelweg en is wellicht een zeer bekende vorm van Digital Out of Home reclame. De Triple Digital is gelegen aan de A16 in Rotterdam en garandeert optimale zichtbaarheid langs de snelweg en vanaf de Maasboulevard. De Triple Digital heeft drie zijden met LED-schermen van maar liefst 100m2. De advertentieruimte op de Triple Digital wordt zowel als Full Ownership verkocht als in een loop van 24 seconden, waarin de adverteerder 6 seconden zichtbaar is. Als adverteerder kan je jouw boodschap met één of meerdere, statische of dynamische uitingen communiceren.

  • Groot bereik

  • Hoge impact door groot formaat

  • Mogelijkheid tot Full Ownership

  • Kwalitatieve uitstraling

  • Strategische locaties

  • 360.000 passanten per dag

Maak eens een vrijblijvende afspraak

Digitale reclameschermen – effectieve vorm van Digital Out of Home

De digitale reclameschermen staan op high traffic – en A-locaties in o.a. Rotterdam. De grootformaat LED schermen, digitale Abri’s en Landscapes zorgen voor impactvolle en effectieve campagnes met een hoog bereik en snelle bereiksopbouw. Met schermformaten tot ruim 60 m2 is zichtbaarheid gegarandeerd. Door optimaal gebruik te maken van bewegend beeld ontsnapt de creatie geen moment aan de aandacht van de doelgroep.

Voor deze vorm van Digital Out of Home reclame zijn commercieel interessante doelgroepen: 20-49 jaar, 20-34 jaar en Boodschappers 20-49. De doelgroep wordt op het juiste moment, dicht bij het point-of-sales aangesproken. Als u kiest voor deze vorm van Digital Out of Home reclame zijn er diverse inkoop mogelijkheden, van zeer specifieke geografische targeting tot een brede inzet. Zo wordt uw boodschap in ons Forenzen pakket dagelijks onder de aandacht gebracht van werkend en studerend Nederland.

  • Digital Out of Home is het enige overgebleven massamedium

  • Afmeting tot wel 60 m2, dat met bewegend beeld voor enorme impact zorgt

  • Dicht bij het aankoopmoment

  • Creatieve inzet

  • 24/7 bewegend beeld

Wilt u meer weten over de verschillende vormen van Digital Out of Home? Maak dan snel een vrijblijvende afspraak.

Maak eens een vrijblijvende afspraak
Outdoor reclame digitale schermen
Op basis van 34 beoordelingen van onze klanten hebben we (op dit moment bent u op de pagina van mediabureau Rotterdam) een score van 9 uit 10.